Sunday 2 November 2014

Selamat Menempuh SPM!


Peperiksaan SPM bermula pada 3 November 2014. Untuk makluman semua pelajar, kertas Matematik dan Matematik Tambahan adalah seperti berikut :



Kepada semua calon diingatkan untuk membawa bersama:
1. Kad pengenalan
2. Slip peperiksaan
3. Alat tulis
4. Kalkulator
5. Set geometri

Semoga kejayaan menjadi milik kalian semua..


Calon hendaklah menjawab dengan tenang, jawab yang mudah terlebih dahulu diikuti dengan soalan yang sukar.





Semoga berjaya dan mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM. Doa kami sebagai pendidik semoga kejayaan sentiasa mengiringi kalian semua.

Semoga Berjaya!!


2 comments:

  1. Cikgu , pos skema matematik kertas 1 spm 2014 , thanks

    ReplyDelete
  2. Pn, selamat sejahtera, saya mendapati bahawa blog yang pn tulis sangat berharga, bolehkah saya berkongsi latihan-latihan tersebut di laman rtest.org? Saya rasa maklumat yang dikongsikan dapat memanfaatkan ramai orang, maka saya cuba meminta keizinan drpd Pn supaya membenarkan saya kongsikan maklumat tersebut di rtest.org... ataupun pn boleh mendaftar satu akaun di rtest.org, dan berkongsi atas nama pn... ok?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...